blackbutterflyes

Ett kort och intensivt inlägg med plot twist om livet.

Kategori: Allmänt

Nej men ska vi rycka upp oss? Eller inte? Nej det låter som en bra idé att ligga kvar under täcket i sängen ett tag till. Jag mår faktiskt bättre idag än vad jag har trott, tycker fortfarande såklart att det gör ont och jag är inte överlycklig. Men jag mår rätt okej, stannar inte upp och tänker på hen så mycket. Jag lyckas leva mitt liv en dag i alla fall. Morgondagen lär blir jobbig, berätta för alla att personen som stod mig närmast inte gör det längre och att hen inte vill ha med mig att göra. Lär ju också träffa hen om personen ens går till skolan, jag tänker göra det i alla fall. Mina betyg och min utbildning ska inte få lida på grund av att jag inte mår bra, här ska det kämpas på trots allt som pågår. Det är trots allt jul snart, herregud vad tiden går fort. Kändes som jag fyllde år igår och tiden har gått väldigt fort sedan morfar gick bort. I veckan var det två månader sedan, liksom redan två månader. Känns sjukt, men känns ändå bra att vi är påväg någonstans och inte står stilla och trampar vatten. 
 
Nu ska jag gå och duscha och välja kläder, vi ska ha främmande nämligen. Det blir fika in mass, ska bli övergott. Hejdå eller ngt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: