blackbutterflyes

Te, skolan och ugglor.

Kategori: Allmänt

Hej
 
Nu var det längesedan jag skrev. Det blir lätt så när jag bara tänker på skolan, vilket är typ alltid. Denna månaden blir väldigt jobbig. Jag har sanslöst mycket i skolan och samtidigt har jag mycket saker som jag vill göra utanför. Det är fester, mysiga konserter och kompisar som jag vill träffa. Ändå drömmer jag på nätterna om att inte kunna ta studenten för att jag ligger efter i skolan. Jag gör inte det än, men det känns som att om jag fortsätter som jag gör nu, att det inte är särskilt svårt att hamna efter. Jag spenderar mycket tid på tumblr, facebook och bilddagboken. Något som jag egentligen inte alls borde göra lika mycket, men det är svårt när motivationen sviktar och man vill mest rymma. Skulle behöva att någon satt med mig och verkligen såg till att jag pluggade, men det finns inte på min skola så det sket sig. 
 
I vilket fall som mår jag ganska bra allmänt bortsett från skolan. Jag är ganska glad och har hittat lusten att fota igen. Jag tränar varje torsdag och ska springa hela tre lopp i år. Så det blir ju en vår som är fin och värd att se fram emot, dock kommer nog snön igen. Det kom för lite för att det redan ska kunna vara vår, även om snödropparna blommar i rabatterna så blir det nog ett vitt täcke över Skåne snart. 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig men jag ville bara skriva att jag mår bra och jag glömmer inte bort bloggen för mycket, bara lite grann. Ni ska till och med få en bild idag, det var otroligt längesedan jag lade upp en bild här. Men här kommer den i alla fall, kram på er <3 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: