blackbutterflyes

Veckan som var fantastisk

Kategori: Allmänt

Just nu ligger jag i sängen och är ganska mätt efter att fått slicka skålen efter mamma hde bakat chokladtårta till min student. Det var jättegott måste jag säga, bara för att få er lite avundsjuka på mig. Men nu är jag ganska lycklig för att vara helt ärlig. I många år drömde jag om att ta studenten med någon väntandes på mig, någon vars famn är öppen för just mig. Någon som jag kan kyssa när jag har sprungit ut. Men så är det inte, men det gör liksom ingenting. Jag kommer att springa ut och tas emot av min släkt, min familj och min allra bästa vän. Men det är värt mer än att desperat försöka hitta någon som man älskar resten av livet. För jag är bara 19, jag har resten av mitt liv på mig att hitta någon som jag älskar. Om jag ens gör det, det vet jag ju inte om jag gör, men förhoppningsvis gör jag det. 
 
I vilket fall som så har min vecka varit fantastisk, helt fantastisk. Jag har fått reda på några av mina betyg eller åtminstonde vart jag ligger i olika ämnen. Och jag är nöjd med mina betyg, det kommer att bli otroligt spännande att hämta upp dem på skolavslutningen den 12:e juni, usch vad länge det känns dit. Men ja, det är ju 12 dagar dit vilket egentligen inte är jättelänge. Men åter till veckan, jag har varit halvt ledig nästan alla dagar då vi har haft lektioner som är inställda då vi inte har haft något kvar att göra på dem. Och sen blev jag ledig torsdag och fredag på grund av att det var helgdag i torsdags och klämdag i fredags. I torsdags var jag och firade min kompis Elin på kvällen, innan på dagen hade jag typ inte gjort ngt alls. Ligga i sängen och slöa, hell yeah.
 
I fredags hade tvåorna utspark för treorna, det vill säga en massa olika lekar och utmaningar som innehöll diverse alkoholhaltiga drycker. Det var fantastiskt kul och det var liksom skönt att få träffa bara treorna utan de andra. Även om tvåorna är underbara så är det något speciellt med treorna. Hela dagen var vi i stan och sen på kvällen drog vi till KB, vilket var underbart. Jag fick dansa, jag vill höra musiken pumpa och det var allmänt väldigt bra stämning där. Jag var lycklig och det var fint att vara det igen, jag har inte varit det på väldigt länge. Igår så var det lördag och jag gick själv och såg Linnea Henriksson, det var bland det bästa som jag har gjort på hela året faktiskt. Hon är så magiskt och fantastiskt bra att jag knappt ens vågar tro att jag kommer att få se henne igen. Hon levererar i exakt varje låt, där är drag och energi i allt hela tiden. Hon är bara helt amazing. 

Det får avsluta för denna gången, ha det bra allihopa. Och ni får väldigt gärna kommentera, det börjar bli lite trist att folk läser men ingen kommenterar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: