blackbutterflyes

Idag vill jag ha kärlek och inte fyllehångel. Ibland är det bara så.

Kategori: Allmänt

Idag längtar jag efter kärlek. Idag längtar jag efter någon som kan hålla om mig, någon som kan ta emot när jag faller. Jag längtar efter någon som alltid kan finnas där för mig, oavsett om klockan är fyra på natten eller mitt på dagen. Jag vill ha någon att äta pizza med, någon att äta B&J med, någon som jag kan skratta med, någon som jag kan gråta med. Jag vill gå och lägga mig med fjärilar i magen och ett leende på läpparna för att jag har smsat med någon som jag gillar och någon som gillar mig. Idag vill jag inte ha fyllekärlek, idag vill jag ha äkta kärlek som varar längre än en natt. Det behövs inte så mycket ord för att förklara detta, ibland är det bara så. Less is more. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: