blackbutterflyes

Helgen där jag hittade mig själv igen

Kategori: Allmänt

Känslan av att ha varit mig själv mer än på länge, den är slående bra och otroligt fin. Helgen började redan i fredags då jag var på fest i Arlöv och sov över, det var så otroligt fint att festa igen och så himla fint överlag. Jag var vilsen men det var så mycket jag som jag hade saknat. Natten var min, natten var oändlig och timmarna verkade vara för evigt. Jag var lite för full men det var bara bra, jag hade en fin stund i en trappuppgång i Arlöv med en fin pojk. Jag fick känna att jag betydde något, att jag är fin. 
 
Efter Arlöv väntade Anna och Kristianstad med tacos, glass och skratt. Hon är så fin denna människa, då okomplicerad och liksom lätt att vara med. Vi gick och la oss vid halv fyra, då hade vi hunnit käka både tacos, glass och chips. Vi hade sjukt roligt åt appen på facebook, vi snackade om ex och livet. Jag fick sova denna natten till skillnad från den förra då jag låg på golvet i en sovsäck och tänkte på livet. 
 
Hela helgen har varit så fin och det har varit så bra för mig själv att få göra sånt här, att få festa och få åka iväg för att uppleva Malmö på nytt. Som jag ska göra denna veckan, jag ska få uppleva Malmö på nytt, på ett sätt som jag inte har gjort innan. Men det gör jag varje vecka vilket gör att alla veckor är speciella och unika i sitt eget sätt. 
 
Nu ska jag återuppleva helgen i huvudet. Vi ses :3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: