blackbutterflyes

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Kategori: Allmänt

Det har gått så länge sedan jag skrev här sist. Det har hänt så himla mycket och tiden rinner iväg under mina fötter. Jag är pluggis på dagarna och sömlös på nätterna. Jag gråter floder som leder ut till Nilen, jag känner glädjen i livet när jag är på fester i lägenheter med utsikter som tar luften ur mig gång på gång. Jag får träffa människor som håller om mig när jag är flrvirrad och full. Jag får träffa människor som kysser mig och vågar ta orden ur min själ. Jag får träffa människor som är vackra och som gör mig vacker. Jag får sjunga falskt till musiken som pumpas ut ur högtalarna, jag får stampa i golvet, jag får kärleksmärken på kroppen och själen är fylld av bubbelskum. 
 

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: