blackbutterflyes

Tankar om lite allt möjligt

Kategori: Allmänt

Det var längesedan jag skrev sist men jag har verkligen inte haft tid. Det är mycket i skolan just nu, det är mycket i allmänhet för tillfället. Jag är trött, men jag kämpar på. Mamma och pappa stöttar jättemycket just nu, vilket känns riktigt bra. Dock så känner jag mig småsjuk just nu, har haft stadsvandring idag så min kropp känns mest som en stor klump. Men jag är stolt över mig själv. 
 
En annan sak som har hänt är att vi har nu sålt morfars hus. Sedan den 1:a februari är det inte längre vårt hus, det är inte längre ett hus som vi ska åka till. Det känns så himla konstigt att vi aldrig mer ska åka dit, att vi inte direkt har där att göra. Det är först nu som jag faktiskt har insett hur tomt det är utan honom. Utan morfar, även om han har varit sjuk de senaste 13 åren och inte har varit den närvarande morfadern som man önskar sig som liten. Så har han ändå levt, han har ändå funnits med oss även om det inte alls var så som vi hade tänkt oss att det skulle vara. Det är fint att han får vara med mormor nu, det förtjänar han. 
 
Nu är jag fruktansvärt trött, men jag måste plugga. Så jag ska plugga och sen ska jag nog äta och lägga mig tidigt ikväll. Kram <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: