blackbutterflyes

Ångest till sju pers.

Kategori: Allmänt

Denna dagen är ju verkligen inte min turdag. Den var dålig redan imorse, blev visserligen bättre när jag kom till skolan och sen var det riktigt chill när jag hängde med Thess och Linus. Men sen blev den värre igen, än en gång har fröken Olsson tagit i för mycket när hon ska skoja. Jag skulle bara knuffa Thess på skoj, men vad händer? Jag tar i för mycket och lyckas knuffa henne in i ett elskåp och hon får såklart ont. Nu är hon sur på mig, vill överhuvudtaget inte se mig mer och iggar mig totalt. Själv mår jag sämre än sämst. Önskar att jag inte knuffade henne, fattar inte vad jag tänkte. Tänkte nog inte alls förresten. Jag grät i en halvtimme och skickade sms efter sms och bad om förlåtelse och allt sånt. Fick visserligen svar, men det handlade om hur jag var som person. Och det tänker jag inte skriva här.

Själv är jag så jävla less på att vad jag än gör så lyckas jag alltid ta i för mycket. Borde få lektioner i hur man slåss med någon på skoj utan att skicka dem till akuten med allvarliga skador för livet. Just nu är jag hungrig, ledsen och har ångest till sju pers typ. Ska inte äta förrens om en eller två timmar. Jag har lust att slänga mig i sängen och bara gråta i flera timmar. Är trött på att vad jag än gör så lyckas jag alltid skada någon eller ta i för mycket. Fattar inte hur man ska fixa ngt sånt med tanke på att jag alltid har varit sån.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: