blackbutterflyes

En natt för mig själv

Kategori: Allmänt

Kände bara för att lägga upp den bilden. Sitter nu i soffan, är ensam hemma och har varit hemma i ungefär en timme. När jag kom till min cykel så möttes jag av ett uppskuret däck. Men det gjorde inget, för jag fick natten för mig själv. Jag mötte några taxibilar när jag gick hem med min cykel i mina slitna Converse och sönderklippta jeans. Kände mig inte ens rädd då jag valde att inte ha musik på.
Stannade upp vid ett trafikljus, jag skulle inte över gatan, men jag bara stod där och det enda som hördes var nertickandet från trafikljuset och hur vinden blåste. Det var allt som hördes, himlen var delvis fylld av moln, men jag kunde se karlavagnen och månen var nästan full. Jag frös, men det var inget som jag ens brydde mig om. Jag bara stod där helt stilla och bara lyssnade i nästan tio minuter.
Nu ska jag gå och lägga mig, sover i soffan inatt, jag orkar seriöst inte sova i sängen inatt. Lär dock vakna imorron och undra varför jag ligger i soffan. Haha, men det får jag ta då.
Godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: