blackbutterflyes

Lite sådär, allmänt du vet?

Kategori: Allmänt

Men ja, hade nationella idag, gick nog okej tror jag. Förutom att min dator gör extrema uppror emot mig. Jag har kämpat länge med denna konstiga sak som kallas för en Mac. Och nu måste jag nog lämna in denna lilla sak på reperation eller ngt, batteriet som måste bytas. Kommer knappt ihåg hur den var innan den började dampa xD
Hoppade över reidningen idag, orkade inte mer. Följde med pappa och handlade istället, har lust att fly hemifrån hela lördagen, men får inte. Ska vara ensam hemma med han hela dagen på lördag. Känns inte så himla bra. Nu är jag så himla trött att jag ser nog ut som en asiat eller ngt.
Vill bara krypa ner hos dig, du är varm och så mysig. Kom hit min vän för jag behöver dig mer än någonsin förut.

Kommentarer

  • ice - kubiiiix - ruffs säger:

    hmm, macdator.. undrar fortfarande om jag ska skaffa..;o

    2012-04-20 | 21:58:49
    Bloggadress: http://lakubix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: