blackbutterflyes

Och meningen är?

Kategori: Allmänt

Nu skiter jag fullständigt i detta. För några veckor sedan bad mina föräldrar mig att jag skulle vara mer hemma, vad gör jag? Tre av fyra dagar som jag går på Kraft sket jag i att ens komma dit, åkte direkt hem. Jag sitter hemma varenda jävla helg, men vad gör dem? Tre dagar i veckan är mamma ute med sina kompisar, ute som att de sitter och dricker på ngn jävla pub eller ngt och pappa är inte hemma han heller. På helgerna, ja då är dem ute med alla sina jävla motorcykelkompisar och kör med dem, varenda helg. Slutsatsen = jag är nästan alltid ensam hemma, trots det så lovade dem att de skulle vara mer hemma än vad de har varit. Inte en chans, jag har bara träffat dem två dagar och det var i måndags och i torsdags. Sen har de inte varit hemma så mycket, utan de kommer hem och sover och går innan jag hinner vakna. Jag kom hem sent inatt, vid halv två, klart att de sover. Jag vaknade för en halvtimme sedan och inser att ingen annan är hemma.

Vad fan är då det löna att be mig att jag ska stanna hemma så att vi kan träffas mer om de själva aldrig ens är hemma? Är så jävla less på detta och det säger jag till dem, men de säger bara att jag ska växa upp och inse att jag inte behöver att de är hemma, för att jag är stor nog att klara mig själv hemma. Nu skiter jag i detta, jag bryr mig inte längre. De har dessutom sagt att de kan hjälpa mig med skolan, men när jag frågade sist så hade de inte tid för sånt skit som mina läxor. Det ska jag klara själv och gör jag inte det så är det inte deras problem utan det ska jag ta med läraren.
I sommar ska jag fan inte vara hemma alls, jag ska stanna ute aslänge varenda jävla dag. Om jag då inte får jobb, vilket jag inte ens tror.
Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: