blackbutterflyes

Påsken

Kategori: Allmänt

Så, nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem vid nio igår, men jag orkade verkligen inte skriva ett inlägg då. Har varit i stugan sedan i fredags. Höll dock på att sova förbi min station på tåget, det är sånt som händer när man kommer hem vid halv tre och somnar i soffan i vardagsrummet. Haha, men det var Martin som hade fest i torsdags och det var sjukt kul. Kan ju lugnt säga att vi hade stora diskussioner.
Men denna påsken har ju lugnt sagt varit den absolut bästa någonsin, knappt bråkat med mamma och pappa. Har fått påskägg som innhöll två par trosor, fyra par strumpor, ett par strumpbyxor och tvåhundrakronor. Ovanpå det har jag fått hundrakronor av Allas veckotidning, en poster och en liten bild. De två sista ska upp på väggarna på mitt rum, har ingenting alls på mina väggar just nu. Helt tomt, jättetråkigt.
Men ja, jag mår väl ganska bra utöver det, så detta blev sjukt långt inlägg, men ja. Vi höres, nu ska jag äta våfflor <3
Pussss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: