blackbutterflyes

Skit på livet, jag vill sova hela dagarna

Kategori: Allmänt

Just nu är jag inte på bra humör alls och jag har kust att döda allt och alla. Eller i alla fall kasta iväg min dator så långt det bara går. Denna mac:en är seriöst den sämsta som jag har haft och det är den tredje som jag har haft på denna skolan. Trodde att den var bra från början men såklart ska den börja förstöra mitt liv, långsamt men säkert. Nu har den typ ”perioder” då den fungerar precis som vanligt, som den ska göra, då där inte är ett enda fel på den. Och annars så laddar den knappt, man måste ha laddaren i hela tiden dock. Den fungerar inte annars, den kan stänga av sig själv precis när som helst. Den gjorde det precis, bara för att jag skulle höja volymen. Bara complete shutdown. Sen har skärmen blivit helt svart och den lät som min badrumsfläkt. Det är inte så bra heller att ibland när den bara lägger av så ställer den om tiden till 2001-01-01 01:01. Vilket gör att jag väldigt ofta går in och ändrar datum och klockan.

 

 

 

Nu undrar ni säkert varför jag inte gör ngt åt det? Det är för att jag verkligen hatar att fråga folk om saker, har alltid gjort det och det är sinnessjukt svårt för mig att gå in på hans rum och fråga om han kan hjälpa min dator eller i alla fall förklara varför den gör som den gör och fixa det jävla problemet. Men jag kan inte. Jag har försökt flera gånger att bara gå in där, men jag stoppas av mig själv. Tänker hela tiden att jag kan ta det en annan dag, även om den irriterar skiten ur mig.

 

 

Jag har dessutom lust att bara skrika rakt ut, jag är så förbannat trött om dagarna. Jag orkar seriöst ingenting alls. Jag äter som jag ska, jag sover helt mycket om nätterna och jag går i skolan och så. Ändå är jag förbaskat trött, och har lust att sova hela dagarna. Vi har nationella imorron, från 8.20-11.20. Uppsats i svenskan, har lust att döda min svensklärare. Just nu är jag dessutom hungrig och på dåligt humör. Bajs på livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: