blackbutterflyes

Spöken

Kategori: Allmänt

Har inte varit såhär rädd på länge. Haha, jag stod i duschen och hade musik på. Väldigt högt såklart, så jag hörde ju ingenting eftersom att jag sjöng med. Lät sjukt vackert ^^ Då kommer ngn och knackar på dörren, jag blir livrädd. Min första tanke var "Nu dör jag" sen hörde jag inget mer. Jag stängde ju av musiken och torkade mig. Var helt beredd på att möta ett spöke eller ngt sånt som jag tror finns i lägenheten. Sen går jag ut och tar på mig kläder, fortfarande rädd. Då hör jag att min storebror säger "Hej" till mig. Och blir lättad som fan, seriöst min första tanke är ju inte direkt att det är min storebror som kommer hem mitt på dagen och ska käka lunch. Det har han nämligen inte gjort på väldigt länge.
Men jag blev helt jävla livrädd, mest eftersom att i förrgår så var jag ensam hemma och jag satt inne på rummet. Då hörs det som om någon sitter i köket och läser tidningen, jag får spel och går ut och kollar. Det är ingen där, jag går ut och kollar flera gånger, först efter en kvart slutar det. Varken mamma eller pappa vet om det eftersom att de tror ju inte på varken spöken eller andar eller ngt sånt. Men det har jag alltid gjort, så jag blir ju extra rädd också.
Men ja, om du har orkat läsa allt, Grattis. Du kanske får en kaka om vi ses någongång.
Puss <3

Kommentarer

  • ice - kubiiiix - ruffs säger:

    sånt är scary. har en del sådana moments själv. fast typ trappsteg och blivit genomstirrad. oO sjukt obehaglig.

    2012-04-04 | 21:40:38
    Bloggadress: http://lakubix.blogg.se/
  • Malin säger:

    Eller hur, även om jag är ganska fascinerad av det övernaturliga och så. Men det är läskigt när det händer en själv liksom :o

    2012-04-05 | 15:00:27
    Bloggadress: http://blackbutterflyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: