blackbutterflyes

Konstigheter.

Kategori: Allmänt

Lever livet som aldrig förr och mår bra för en gångs skull. Det här med singel passar mig bra känns det som. Saknar en viss människa som är korkad som ja, jag vet inte vad, men fin är han i alla fall. Sitter nu och är trött som ett as och hungrig är jag. Men så är det när man är ute lite för länge trots att man borde dra hem men man stannar ändå. Skulle ha varit hemma vid tio idag, kom hem vid tolv. Den där människan som jag saknar, han tvingade mig att stanna längre. Dock så kommer han inte att vara hemma förrens typ jag går upp eller ngt. Han är så förbaskat fin och jag vill vara med honom trots att han är så himla konstig. 
 
Nu sitter jag och halvsover till California Dreamin och chattar med Anders. Skola imorron, sen är det fredag och festa tills mina ben inte håller mig längre. Ska träffa människan igen då. Känns som en evighet fram tills dess. Men ja, ha det eller ngt. Puss. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: