blackbutterflyes

Lågorna tog mitt liv inatt.

Kategori: Allmänt

Jag drömde att du dödade mig inatt. Det började med att vi bråkade som vanligt, men sen slog du till mig, du gav mig en örfil och skrek ”Du är ingenting värd, du är ett misslyckat barn och jag önskar att jag aldrig hade fått dig. Då hade världen varit så himla mycket bättre.”

Jag hade ingen ork, jag kunde ändå inte säga emot, jag har ingen kraft att säga till dig längre. Så jag höll käften och lät dig slå på mig, något som jag ångrar i efterhand. Du slog mig över käken, blodet sprutade åt alla håll, tandställningen gick sönder och det gjorde mina tänder också. De slogs ur min mun och jag skrek högt. Men jag kunde inte göra något, så varför kämpa emot?

Sen slängde du in mig i väggen och jag slog i mitt huvud, det började blöda, redan då var jag borta, men jag minns att du kastade ett glas in i väggen strax ovanför mitt huvud så att skärvorna hamnade i mina så. Det sved, det brände och det gjorde riktigt jävla ont.

Sen drog du fram en kniv, det var då jag insåg att jag inte skulle leva så länge till, men inte för att det gjorde mig något. Jag ville bara att du inte skulle få leva med mamma, för hon är så mycket bättre än dig på alla tänkbara sätt som finns.

Du stack mig tre gånger, den sista gick rakt in i mitt hjärta. Jag kände hur det drog ihop sig och sen gav det upp, jag hörde sen att du hällde bensin på mig, tog fram din tändare med draken på och tände eld på min kropp. Sen dog jag, men jag fick dö till lukten av bensin, något som alltid har varit min lukt.

Jag hade länge vetat att skulle jag dö så skulle jag dö med eld och det gjorde jag. Sen kom ljuset emot mig och et gjorde inte ont i ögonen, jag såg ingen av mina anhöriga, men jag såg frihet och framför allt så såg jag en framtid, utan dig, utan er och det gjorde mig så jävla lycklig.


Kommentarer

  • Thess säger:

    Fina flicka.. inte får du gå bort från mig <3

    2012-02-22 | 23:33:05
    Bloggadress: http://regndoft.blogg.se/
  • Josse :) säger:

    Jag kan inte förstå hur dina föräldrar kan vara så mot dig. Du är så stark när man träffar dig, man märker inte vilket jävligt liv han gör för dig. Jag har aldrig riktigt förstått. Men jag finns här för dig Malin. Jag är din vän, och du får inte lämna mig heller <3

    2012-02-26 | 16:09:16
    Bloggadress: http://juicehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: