blackbutterflyes

Kärlek som dödar, kärlek som blir till liv.

Kategori: Allmänt

Detta är kärlek för mig, detta är kärlek i mina ögon.
Detta är kärlek för mig, jag älskar detta.
Detta är kärlek för mig, ni betyder massor.

Denna dagen har egentligen inte varit så himla bra, men det går bättre och bättre. Alla hjärtans dag, en dag som ska vara fylld med kärlek och snuttigull. Blev dock lite arg när jag läste Metro på väg till skolan, på framsidan så var där fyllt med par som pussade varandra. Men endast par som beståd av kille/tjej. Inget samkönat här inte, tycker att det är lite dåligt eftersom att kärlek kommer i alla former och inte bara mellan de olika könen.
För ett år sedan så satt jag här igen. För ett år sedan så såg jag bara dig och ingen annan. Då var du allt för mig. Och jag saknar dig så. Du var min värld, mitt allt, du visste allt om mig. Jag visste dock inte allt om dig, men du är en svår själ. En själ som behöver kärlek och du är en själ som jag trodde var min själsfriende. Nu vet jag inte vad vi är, gnistan försvann för längesedan, du består, men det som vi hade precis där i början, det där fina. De nätterna som jag saknar så, jag satt uppe och väntade, väntade på dig. Bara för att få prata i ett par minuter. Bara för att få känna dig. Hopplöst förälskad, i vetan om att jag aldrig skulle få dig. Nu sitter jag här ett år senare, inte lika nära, men ändå du finns kvar i mitt hjärta. "Vi ska kämpa, vi ska kämpa som fan, för att vi ska klara detta tillsammans" De orden skrev du till mig den där kvällen då jag var beredd att avsluta allt. Men du hindrade mig. Det betyder så jävla mycket. Du betyder så jävla mycket, jag bara önskar att du kunde se det själv.

Jag ska också skänka en tanke till min mormor, en kvinna som hade ett tufft liv, men som kämpade på trots allt. Jag hoppas att du vilar i frid älskade ängel <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: