blackbutterflyes

Förstört, fuckat och frustrerande

Kategori: Allmänt

Jag skulle fan kunna spricka så jävla arg jag är nu. Hade planerat hela jävla helgen, skulle varit i Lund både fredag och lördag, festa festa festa. Och det hade mina föräldrar inte ens ngt emot när jag sa till dem att det var så. Fram tills nu i alla fall. Jag åker ut till stugan ikväll, där finns inget internet, vi har fyra kanaler på vår tv och alla brusar. Det är cirka två kilometer till närmsta granne. Och jag har inget annat val än att följa med ut ikväll och stanna där tills söndag kväll. Så nu blir det mornar som börjar halv åtta och jag kommer att gå och lägga mig typ halv elva. Vilket är typ gjort för att det ska skita sig med tanke på att jag nu har gått och lagt mig vid halv fem i en vecka och sovit till typ tolv. Och just nu vill jag mörda mina föräldrar, visst är det kul att vara under 18 då alla kan bestämma över dig och du kan inte göra ett satans skit åt det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: