blackbutterflyes

Vill gräva ner mig och leva under jorden

Kategori: Allmänt

Det var fest i Lund igår. Det var ganska kul, ganska mycket folk och fjädrar. Sen blev Daniel full, han klängde och tafsade på mig. Jag ville inte och det sa jag. Hans humor är ett helvete när han är full också. Jag ville bara därifrån, så jag drog hem när alla andra gick också. Skulle ha sovit hos honom, men jag vill inte vara med honom om han bara vill ligga med mig och han vill enbart tafsa på mig hela tiden. Så jag tog tåget hem, han tvingade mig att jag skulle höra av mig. Jag har inte orkat smsa, jag har inte orkat att höra av mig alls.
Jag tog bort alla sms från honom. Jag vill bort, han är underbar annars men jag fixar inte att vara med honom när han dricker. För han blir äcklig, han blir helt klängig och han vill bara ta på mig hela tiden. Jag vet inte hur jag ska göra. För han vill festa varje helg eller egentligen flera gånger i veckan också. Han vill dricka sig full och festa och det vill inte jag. Eller jag vill inte bli full, jag vill festa ändå. Men inte flera gånger i veckan. Han kommer också att ta ledigt för att kunna dra ut med dem som ska campa nu i veckan. Jag får inte åka dit. Jag vill, men inte med Daniel. Dock vet jag inte varför.
Jag vill bara bort. Bort ifrån Daniel. Jag börjar undra om jag passar som singel. Med tanke på att jag aldrig kan ha ett förhållande länge utan alltid hittar fel på andra som gör att jag lämnar dem och lever ensam istället. Egentligen så vill jag nog vara ensam just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: