blackbutterflyes

Festar som en galning.

Kategori: Allmänt

Sitter här och halvdeppar till Loke. Tro mig, jag har anledning att göra det. Men det ska vi inte gå in på. Försöker att gå vidare, försöker att inte hänga upp mig på det så himla mycket. Det blir säkert bra en gång i framtiden. Tiden är existerande för att vi ska kunna läka våra sår.

 

 

Var i Lund hela dagen igår. Lyckades fan gå vilse när jag bara skulle dra till stadsparken. Aja, då hittade jag finaste och underbaraste Ebba och Daniel. De spelade som gatumusikanter sommardagen till ära. Och jag fotade dem, hade inte så mycket annat att göra, så jag drog dit min käre pojke när han hade fixat sin körlektion.

 

 

Dagen slutade med chillkrök på någon backe i Lund, den backen verkade som om den var ungefär en mil lång när vi gick upp för den. Det blev mycket trevligt folk, kramar i mörkret och kyssar som smakade cider och jäger. Men det var underbart kul, kom hem till pojken vid halv tre. Och vi kunde inte sova sen ändå, så vi låg och typ vilade fram tills sju. Sen gick vi upp och käkade frukost, jag åkte hem och nu sitter jag här och fryser i pyjamas under mitt täcke.

 

 

Saknar ändå ganska många från inatt. Kände bara fyra eller fem där sedan innan, men folket var helt mysiga, tokiga och sluddriga i nattens unga timmar som blev helt förvirrande, överraskande och underbara till slutet. Jag fick värma mina fingrar i händerna hos en människa som bara verkade chill och allmänt nice. Jag vet inte, vill nog träffa denna människa mer. Han verkade intressant, på enbart kompisplan.

 

 

Jag vill egentligen in till Lund och bara allmänt fota och dryga runt. Men jag orkar inte, jag har knappt ätit och jag är så sinnessjukt trött fortfarande. Men somna det kan jag inte, går verkligen inte trots att jag hade behövt det så himla mycket. Men ja, ska nog gå och duscha om ett tag. Luktar svett och sprit. Vill äta, men jag tror inte att jag behåller det faktiskt.

 

 

Puss haj från en trött tjaj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: