blackbutterflyes

Lite för mycket tankar.

Kategori: Allmänt

Allting är ganska bra just nu. Helt okej hemma, har inte bråkat på en vecka ungefär. Var på 20-årsfest igår. Somnade inte förrens halv tre och har sovit helt dåligt inatt. Tänkte på saker som jag inte borde tänka på. Vaknade vid tjugo i åtta, men gick inte upp förrens halv tio. Nu sitter jag och pluggar till dubstep/techno/partymusik. Underbart, ska iväg om en timme och fika med mamma och pappa. Ska ta med kameran tror jag, känner lite för det. Måste fortsätta leva, får inte stanna upp och tänka. Får inte göra det, det är inte bra. Jag måste fortsätta att göra saker hela tiden.
Det är svårt att glömma, det är svårt att inte tänka. För det enda som jag kan tänka på är dig. Och jag borde inte göra det. Men jag kan inte låta bli att bara få tänka på dig. För det är ju inte så farligt egentligen. Jag gör ju inget liksom, jag bara tänker lite för mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: