blackbutterflyes

Sjuk.

Kategori: Allmänt

Jag är så trött på henne. Det märks så väl att min mamma är sur och arg på mig, för när hon blir sur och arg då ignorerar hon folk. Och hon kan inte ens se på mig, hon kan inte ens prata med mig. Ingenting alls. Om jag ställer en fråga så svarar hon inte. Men hon pratar med pappa precis som vanligt, hon ser på honom precis som vanligt. Och så är hon med alla andra utom med mig. Det har varit så nu i typ en vecka och jag fattar inte varför hon är sur på mig. Hon vägrar säga det också.
Som nu precis så skulle hon gå ut, men hon tänkte inte ens säga till mig. Så nu är jag ensam hemma igen, vilket jag hatar. Men ja, jag har inget alls att säga till om vad det gäller det- För att mamma och pappa tycker att jag är idiotisk som inte vill vara ensam hemma. Därför håller man käften och ser till att vara tyst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: