blackbutterflyes

Alltid ensam och ekvationer

Kategori: Allmänt

Jippi, ytterliggare en helg då man är helt ensam hemma. Jag kommer inte att träffa mamma och pappa förrens förhoppningsvis måndag morgon eller kväll. Är så jävla trött på det, bara för att jag inte är liten längre så betyder det fan heller inte att jag vill vara ensam varenda helg. Jag träffar knappt de på vardagarna och det gäller numera helger också. Träffar typ aldrig dem.

Är så trött på det, det lyssnar ju inte när jag säger det heller. Utan mamma kommer bara med "Jag vet att du inte tycker om att vara ensam hemma, men jag trodde att du hade vant dig vid det här laget." Och det hjälper liksom inte. det är ju inte så att jag väljer att vara ensam hemma, jag har ju inget val när de går upp vid halv sex på helgerna och grå hemifrån vid sju.
Fick dessutom reda på att jag inte har godkänt på ngt av proven i matte som vi har haft i hela ettan. Sjysst att jag får reda på det nu. Jag vill döda min mattelärare. Jag vill i alla fall skada en annan person också, som ställer till livet jävligt mycket för folk som jag bryr mig om. Skulle vara typ helt underbart att kasta datorn i huvudet på henne, även om datorn kanske går sönder så är det fan så jävla värt det.
Ska sova nu, orkar inte ens vara uppe längre. Puss puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: