blackbutterflyes

Harry Potter maraton

Kategori: Allmänt

Och nu lite mer positiva saker. Var på Harry Potter-maraton i helgen hos Line. Med övernattning förstås. Somnade vid halv tre tror jag och sammanagt blev det nog mer snack än film med tanke på att vi skulle ha hunnit se 7 filmer och vi såg 3 stycken. Men kul hade vi i alla fall.
För mig var det lite mer speciellt med tanke på att jag aldrig hade sett någon av filmerna innan eller sovit över med enbart tjejer som faktiskt har varit riktiga kompisar och inte bara låtsas vara min kompis. Men skit i det, när vi skulle somna så snackade vi om allt från datorspel när vi var små till mardrömmar och kärlek. Mobbade Josse ganska mycket, även om det nog inte gjorde så mycket xD
Jag grät till den sista filmen som vi såg, Harry Potter och den flammande bägaren. Jag grät som fan i slutet när Cedric dör. Haha, var den enda som grät av allihopa och jag är den som är minst nörd av alla.
Vår frukost bestod av först flingor och mackor sen var det godis, ostbågar, läsk, kladdkaka och där var säkert något som jag har glömt. Dagen avslutades med buss från Höör till Lund och sen tåg och sen buss igen. Mycket kollektivt för mig, fast det är underbart att åka buss. Tuff Tuff tåget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: