blackbutterflyes

Jag har inget vett i skallen.

Kategori: Allmänt

Just nu fattar jag inte något alls. Jag har blivit helt galen, seriöst det finns ingen klok tanke i detta huvud. Idag har jag i alla fall filmat med Daniella och Nour till ett projekt i skolan, vi hade sinnessjukt kul. Innan de gick hem så gungade vi på gungorna som finns på min gård. En helt ny sak för mig, jag har bara gungat i min totala ensamhet med musik i öronen utan sällskap. Detta var första gången någonsin som jag har gungat med någon annan.

När du är borta, när jag inte kan få tag i dig, när jag inte vet var du är. Det är då som jag blir helt galen. Det är då som jag saknar dig så sinnessjukt mycket. Det är då som jag vill att du ska komma och hålla om mig. Det är då som jag vill ha just dig bredvid mig här. Det är då som jag vill kunna somna i din famn och känna hur du andas på mig. Låter konstigt, men det är det som jag vill. Och ja, jag vågar, men vågar du?

Jag är fri som en fågel, fri som en fågel. Och nu är det något som ropar KOM i hans galna luffareblod <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: