blackbutterflyes

Mitt i natten med dig.

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan lillebror! 

Haha hörde hur någon sa det igår när jag stod och drack på toan. Vilken kväll alltså, mitt ute i ingenstans typ. Var på konsert i en gympahall i Genarp av alla ställen. Såg på Poplöst och en massa andra band, var skitkul. Fick dessutom höra ordetlig metal för typ första gången på ett år. Var med och moshade, äntligen var där andra tjejer också. Brukar alltid vara ensam tjej annars. Nu sitter man med smärta i nacken och blåmärken, stör mig inte ett skit.
Ska plugga och försöka göra en del av hemtentan idag, suger som fan. Astrist, ska vara ensam hemma med pappa idag. Lite nervös övr hur det ska gå med tanke på att senast inatt så bråkade vi. Slutar nästan alltid i bråk, så jag får väl se om jag stänger in mig på rummet och spelar hög musik och festar för mig själv. Blir en helt jävla vanlig helg.
Lock för öronen, buss mitt i natten, fnissiga flickor, pepp som fan var jag och det var underbart. Dansade som fan gjorde jag med, tillsammans med andra. Och när du la dina armar runt om mig och höll mig hårt intill dig. Det var fint. Fint som snus <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: