blackbutterflyes

Skit i min ålder, gör ert istället!

Kategori: Allmänt

Nu är det fan min tur att säga ngt så håll käften och läs.

Jag är så jävla trött på att alla alltid kallar mig för liten, lilla flickan, lillen, plutten osv. Jag är inte liten, fatta det någongång! Visst, jag är under 18, respektera skiten, det är inte ens lönt att fråga mig om jag vill gå ut med er och dricka och sen komma på att ”nej, just det, du kan inte. Du är för LITEN.” Eller denna ”Synd att du inte kan komma med på fredag, du är för LITEN för att få följa med” Varför ens säga så om du vet att jag är för liten? Det sårar faktiskt mer än vad ni tror. Jag fattar, jag kan inte följa med, det är tillräckligt jobbigt redan med att jag fyller år sent. Gör det inte värre. Fattar ni inte ens själva hur jobbigt det är när någon ständigt ska kommentera ens ålder, att man är liten, att du inte kan följa med och dricka, att man inte får lov att göra ngt för att mamma och pappa säger det. Att jag inte kan göra saker själv utan att mamma och pappa måste göra det åt mig för att jag är för liten eller att jag inte får.

Seriöst, lägg av. Jag vill inte höra fler gånger att jag är för liten eller att det är synd att jag inte kan följa med. Bry dig inte ens om att nämna att ni ska ut, avundsjukan sprutar då. Jag hatar det, så håll käften och säg ingenting om min ålder. Trött på det.

puss puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: