blackbutterflyes

Trying to forget, doesn't work that good.

Kategori: Allmänt

Men alltså seriöst? Jag blir galen, jag försöker att glömma, jag försöker att gå vidare, forgive and forget. Men det funkar fan heller så jävla bra när allting ska handla om dig hela jävla tiden. Ursäkta mina svordomar, men jag är så förbannad att jag kan dö. Här mår jag bra och för en gångs skull inte tänker på dig, har kommit över dig och jag har börjat gilla någon annan efter typ snart månader. Men nuså, precis när jag mår som allra bäst ja, då ska allting komma och handla om dig igen. Eller så börjar folk snacka om Malmö Opera, eller att man ska till Stehag och köra, eller att ditt hår var bättre att ruffsa i än mitt andra ex var. Jag orkar fan inte med detta, har ni ngt att säga om mitt senaste ex, var god och håll din fina lilla käft för jag är trött på att höra om hur bra vi passade ihop. Det är slut, över, färdigt och det var för längesedan. Snart 5 månader sedan, visst jag har väl inte mått så jävla bra alltid, men nu gör jag det. Kom då inte och förstör det genom att komma och snacka om mitt förflutna och det som har hänt. För jag vet vad jag har gjort och jag behöver inte höra det en gång till.

Tack som fan, kära jubelidiot som tror att du bara kan komma och dra upp mitt förflutna som ingenting. Puss på dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: