blackbutterflyes

Vi i rummet.

Kategori: Allmänt

Du låg där på golvet och spelade gitarr på golvet som så många gånger förr. En vindpust kom in genom fönstret och min hud knottrade sig. Jag ville bara dra mina händer genom dina bruna, sommarvarma lockar. Jag ville stoppa in mina händer under din tröja och värma mig. Men jag lät bli. Jag ville lägga mig ner bredvid dig och bara vara. Jag ville lägga mitt huvud på din axel och känna hur du la ditt huvud mot mitt. Jag ville känna din kropp emot min. Men jag lät bli. Jag gjorde ingenting, bara låg där på sängen och frös. Jag låg där i min säng med vitt överkast i spets och kollade upp på flugan som drogs till ljuset från taklampan. Jag bara låg där på sängen med huvudet fullt av dig. Du låg där på golvet och spelade på din gitarr. Jag lät min hand hänga ner från sängen, så att du kunde ta den om du ville. Jag blundade och bara väntade. Jag hörde hur du reste på dig, gick fram till mig och tog min hand. Jag öppnade ögonen och då la du dig bredvid mig. Jag la mitt huvud mot din axel och jag blundade, du lät dina fingrar smeka konturerna av mitt ansikte. Jag rös och öppnade mina ögon. Jag böjde mig fram och kysste dig försiktigt. Du smakade hallon och minttandkräm. Dina läppar var mjuka och helt underbara, precis som du. Vi slutade kyssas och jag la mig nära dig. Men inget mer. Det var bara enkelt och helt perfekt. Vi låg där på sängen och jag lät min hand hänga ner från sängen. Det kom en vindpust genom springan mellan mina fingrar. Jag hade universum i mitt huvud och dig i mitt rum. Det var dags att göra underbart till perfektion. Och det kan jag endast göra med dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: