blackbutterflyes

De kunde vara mer hemma, men de vill inte.

Kategori: Allmänt

Jag vill jag med. Nu har mamma och pappa åkt handlat igen, vilket innebär att de inte kommer hem förens ikväll. Hatar att de aldrig ens kan vara hemma en enda dag på helgen, träffar fan aldrig dem. Och mamma smörade på igår på utvecklingssamtalet, började gråta och tycker att det är skitjobbigt och hon säger att hon tycker det är jobbigare för henne än för mig. Hon vet inte skit om hur jag känner och när jag vill berätta så lyssnar hon ändå inte. Skulle kunna vara borta en vecka och jag lovar att allting skulle vara precis som vanligt. De skulle inte ens märka att jag var borta. Med tanke på att jag är mer hemma än vad de är och när de är hemma så betalar de bara räkningar eller sånt skit.

 

Jag önskar att de var hemma mer, jag orkar inte vara ensam hemma varenda jävla dag. Sitter fan och gråter varje dag på grund av att de inte är hemma. Jag vill bara skita i allt, dessutom säger de att jag måste kämpa ännu mer i skolan och lägga ner all min lediga tid på skolan. Får knappt träffa kompisar, får inte lämna lägenheten innan allt är färdigt och klart. Vill bara typ rymma och bo någon annanstans. Orkar inte med det här jävla fanskapet till hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: