blackbutterflyes

Derpigt

Kategori: Allmänt

Hurr durr, sliten_chey_94 här alltså. Fest i lördags som slutade med att jag sov på golvet, sket i frukosten och kom hem vid kvart över två. Skulle ha pluggat då, men jag somnade vid datorn och vaknade med värk i ryggen. Senare på dagen kom Müller över och vi kollade på Rec och John Carter, två filmer för den som inte visste det (like woooow, movies? O___O). Rec var bra, läskig, men det gjorde inte så mycket. Ska kolla mer på sånna filmer, börjar gilla sånt haha. Och John Carter var ngn typ Sci-Fi film, den var tråkig men det kan bero på att jag somnade vid flera tillfällen. Men ja, kvällen blev ändå jävligt nice igår.
Och nu ska denna dagen ägnas åt att göra klart en uppgift i skolan så att jag kan skriva ut imorron och sätta upp allting på måndag. Ska bli skönt att bli klar, sen får vi se om jag fixar ngt till mamma. SKa nog gå upp till konsum och handla ngt choklad (cheesy, cheesy, cheesy). Mest eftersom att det är mors dag idag. Men ja, vi höres.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: