blackbutterflyes

En ganska bra dag trots allt.

Kategori: Allmänt

Har varit en helt okej dag idag faktiskt. Var lite sur på Elisabeth min mattelärare när vi hade matte innan idag. Vi gick igenom ngt som jag tyckte var svårt och hon kunde inte fatta hur jag om möjligt kunde tycka att det var svårt. Med andra ord så vägrade hon att hjälpa mig, så jag fick be de andra i klassen att hjälpa mig. Precis som vanligt.
Efter det så hade vi foto och det gick ganska bra tror jag, skulle redigera bilder som vi tog i torsdags och skicka in till Fredrik (läraren). Det blev ganska bra tror jag, det var ganska roligt att redigera idag också.
När jag hade slutat stack jag och Thessi till McDonalds och jag åt. Det var längesedan det bara var hon och jag, precis som det var innan. Men det var kul och ganska skönt att det bara var hon och jag. Hon snodde dock av mina pommes. Fyyy på daj! Sen tog jag bussen hem från konserthuset och nu sitter jag här vid köksbordet med massor av saker. Ska plugga, går dock inte så bra känns det som. Problem med att fokusera som vanligt.
Höres, pussen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: