blackbutterflyes

Fest och baconlåtar.

Kategori: Allmänt

Jaha, då sitter man här nyduschad och äter frukost. Ja ni läste rätt, jag äter frukost vid tre på eftermiddagen. Det var en galen fredags kväll/natt, som slutade med att jag låg sked mellan två killar och vi diskuterade livsfrågor. Det var ganska mysigt och vi hade askul. Nu sitter jag här utan sömn och ska plugga innan Müller kommer över vid sju, ska ha filmkväll med honom. Ska bli ganska najs faktiskt, har inte riktigt gjort det med honom sedan jag var hemma hos honom i typ januari 2011 eller så.

 

Jag har fortfarande Bacon-låten på huvudet från inatt då jag och en kille som heter Emil började sjunga på en bacon-låt. Random as fuck men ja, jag fick i mig 4.5 powerking och var hyper som fan. Körde även klappramsor med Emil, var sjukt kul inatt, måste göras om.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: