blackbutterflyes

Jag orkar inte med allmänheten ibland

Kategori: Allmänt

Nu fan räcker det. Ni har redan gått för långt, jag sa att jag inte ville, jag sa att jag var sur och irriterad och att det bara skulle gå ut över er. Brydde ni er? Nej, inte ett skit, ni sa att det skulle bli bättre om jag kom dit. Jag ville inte så jag stannade hemma och då börjar ni undra varför jag inte kom dit i alla fall, jag kunde ju bli på bättre humör. Men nej, ni känner inte mig, ni vet inte hur jag är när jag är arg som fan, vilket jag är nu med. Jag är så jävla trött på att om jag säger att jag inte vill, att jag inte orkar, att jag vill vara hemma, då säger ni att jag orkar och att jag vill ju träffa er. Vem fan har sagt att jag vill träffa er? Inte jag i alla fall, inte riktat mot ngn specifik. Men jag är så jävla trött på att ni tror att ni kan bestämma över mig, ni tror att ni känner mig så himla bra men det gör ni inte.
Samtidigt så fattar jag inte vad ditt problem är, du tror att jag är glad igen, vilket jag redan har sagt att ag inte är, men det verkar ju du inte fatta. Och nej, bara sluta försöka locka med mig till en massa ställen, jag orkar inte, jag vill inte. Fatta att jag har en egen vilja och tro mig, en är stark. Lämna mig ifred, låt mig va, jag vill inte mer. Sluta tjata på mig, bara håll käften!

Kommentarer

  • Thess säger:

    Pussegurka. Det är bra. Man får vara arg :) <3

    Blir faktiskt glad när folk rage:ar. Det är ett sätt att.. få tillåtelse att vara sur för mig.

    2012-05-15 | 09:45:57
    Bloggadress: http://regndoft.blogg.se/
  • Malinus säger:

    Naw, sötnos <3 Men ja, det är bra att vara arg ibland :)

    Ja, men precis. Man kan inte alltid vara glad hela tiden, då är man typ omänsklig eller nej, men det är svårt att hålla inne känslor alltid. Man måste släppa ut skit ibland så får folk ta det.

    2012-05-15 | 10:03:42
    Bloggadress: http://blackbutterflyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: