blackbutterflyes

Lite allmänt ordbajseri sådär på tisdags eftermiddagen.

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan, skulle ha pluggat nu men nej, får inte något gjort alls. Fattar inte varför det är så jävla svårt för mig att bara få ngt gjort? Här kommer ett till rage:inlägg btw. Och ja ni får lov att tycka att det är jobbigt, men jag bryr mig inte för jag kan inte vara glad hela jävla tiden.
Jag är grymt förvirrad av allt, jag vet inte vad jag vill längre, jag vet inte om jag ens gillar någon eller vad som händer. Men alla andra vill att jag ska gilla någon, men jag tror inte att jag gillar honom faktiskt. Jag har tänkt på det och jag kan inte se en framtid med honom, jag kan inte se mig tillsammans med honom. Och överhuvudtaget så fungerar jag nog bäst när jag är själv och inte är tillsammans med någon. Så jag vet inte alls hur jag ska göra utan att såra skiten ur honom. Och då mår jag bara ännu mer skit och jag mår redan dåligt igen.
Jag är dock fortfarande sur och på dåligt humör samtidigt som jag vill mysa som fan, ömhet och närhet? Ja tack! Jag vill ha filmkvällar med popcorn, jag vill ha långa sommarnätter när vi ligger på gräset, kollar på stjärnorna och diskuterar livsfilosofier.
För jag vill nog inte ha dig trots allt.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: