blackbutterflyes

Sönderstressad

Kategori: Allmänt

Jag har sån lust att bara typ slå ihjäl hälften av världens befolkning. Jag är så jävla arg, jag har så jävla sjukt mycket saker att göra tills torsdag och vi har nästan ingen tid alls i skolan att göra det på och jag har sjukt svårt att koncentrera mig hemma. Jag får ingen ro alls överhuvudtaget. Och jag orkar inte göra ett piss, sen är pappa också sur och arg på mig av en anledning som jag inte ens vet och när jag frågar honom så vägrar han att säga ngt.

 

 

Och jag orkar inte med längre, jag är så trött på allt. Helt sönderstressad och vi hade nationella idag i matte. Som jag antagligen får IG på och vi gick igenom engelska nationella och jag började fan gråta för att jag kämpar så jävla mycket men jag får inga bra betyg. Och det spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag pluggar, jag kommer aldrig över G. Och det gör fan alla andra, jag vill bara få bra betyg. Men det lär aldrig hända och jag orkar inte mer. Jag kan inte ens få ett sommarjobb. Vilket innebär inga pengar fram tills september.

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: