blackbutterflyes

Stressen som gör mig galen.

Kategori: Allmänt

Jag orkar seriöst inte mer nu. En mattelektion ska inte behöva sluta med att man sitter och gråter för att man är så stressad att man inte ens kan andas utan att man måste göra saker. Jag orkar verkligen inte mer, vill dra iväg. Åka bort, bort ifrån allt. Jag orkar inte gå i skolan i två jävla år till, jag vill sluta. Men då förlorar jag allt. Och hemma så går det åt helvete, ska vara ensam hemma med pappa ikväll, han tjatar hela tiden på hur dåligt det går för mig i skolan och vilken jävla idiot jag är.
Jag vill inte hem ikväll, jag orkar inte med pappa. Speciellt eftersom att han har aldrig någonsin varit dålig på ngt, hela familjen är mvg jävlar som alltid har bra betyg i allt. Och som fixar allt som jag inte kan. Får inte rida idag heller, måste stanna hemma och plugga. Hur fan det nu ska gå när jag bara har ångest hela tiden. Jag kommer ändå inte hinna klart med detta projektet, jag har mer än hälften kvar att göra och det ska vara inne idag. Fattar inte varför de ska banka in mest att göra på de veckorna då vi har minst tid. Och när vi har mycket tid så har vi dötid istället med inget att göra.
Ta mig härifrån nu, jag orkar inte med detta längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: