blackbutterflyes

Vill så mycket, men vågar inte.

Kategori: Allmänt

Finns så mycket som jag vill skriva. Så många känslor och så många ord som vill ut. Vet inte om jag vågar att bara skriva rakt ut vad jag känner. Vet inte ens hur många som läser vad jag skriver. Vågar inte säga något, allt jag vill är att få träffa dig igen. Så galet fin, så trevlig och underbar. Aldrig träffat någon som du och vill träffa dig igen.
Det pirrar i mig, det är rosa moln och fina sommarkvällar. Jag vill ha jordgubbar, cider och mys. Sådär som vi skulle kunna ha det. Med äventyr längs skånes leder och skrapsår. Vill kunna falla för dig och det är menat bokstavligt talat. För det kommer jag nog att göra också. Vill kunna ligga på en äng, titta på molnen och diskutera livsfilosofier med dig tills solen går ner och stjärnorna lyser. Vill kunna hålla om dig och ta bussen mot min vilja. Precis som jag gjorde igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: