blackbutterflyes

En dag fylld av besvikelse

Kategori: Allmänt

Hej
 
Denna dagen har inte varit en lätt dag, jag har både haft prov i naturkunskap och min kompis som jag skulle fota ställde in precis när jag skulle ta bussen till henne. Det sista ledde till att jag satt på toan i skolan och grät i en halvtimme, jag hade nämligen sett till hela dagen att jag skulle kunna komma iväg så snabbt som möjligt. Och sen säger hon "Nej, jag kan inte idag. ", jag fotade henne i söndags med det blev inte rätt så att jag skulle fota om idag, vilket hon sa att hon kunde. Men nej, det kan hon inte. 
 
Och nu sitter jag och kämpar med en undersökning i naturkunskap, väldigt tråkigt. Det är ändå ett ganska roligt ämne, har alltid varit intresserad av kroppen, till skillnad från resten av klassen som bara verkar klaga på hela kursen och att det suger som fan. Hur man nu kan tycka så, det vet jag inte. Dessutom har vi en bra lärare, till skillnad från vad jag hade i högstadiet i no-ämnena. 
 
Just nu hoppas jag bara att morgondagen kan bli något bättre än idag, för denna dagen har verkligen inte varit en bra dag. 
 
Kram 

Kommentarer

  • Thess säger:

    Men! Naturvetenskap är sjukt intressant. Tråkig klass du har!
    Kom förresten på att du får otroligt nära till skolan nu ju, inga byten och nära med buss :)

    2013-12-09 | 20:40:31
    Bloggadress: http://regndoft.blogg.se

Kommentera inlägget här: