blackbutterflyes

Funderingar i kvällens sena timme

Kategori: Allmänt

(insert vettig inledning) 
 
Hej aliens, so we meet again. 
 
Sitter just nu och kämpar med en uppgift som jag inte gillar för fem öre, men det ska vara klart imorron så det är liksom bara att bita ihop och göra skiten så gott det går. Annars är läget rätt okej, känslorna leker hit och dit med livet och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt. Men i slutändan blir det nog bra ändå, plugget tar upp en ganska stor del av mitt liv just nu men jag har ändå mycket att se fram emot under hösten/vintern. Ska på födelsedagsfest på lördag och nästa fredag, sen ska jag också till Kristianstad och sova hos Anna Panna som jag saknar. Vi ska käka tacos och kolla på galna katter, ska bli väldigt fint måste jag säga. 
 
Nu om dagarna sitter jag mest och tänker på min framtid, vad jag ska göra efter studenten liksom. Har knappt en aning, vet att jag vill ta körkort men att jag inte får ihop kombinationen körkort+skola+fritid. Samtidigt så vill jag nog jobba i alla fall ett år och se vart livet tar mig, det är lite för tidigt för min del att bestämma sig för vad jag ska göra resten av mitt liv. 
 
Nu ska jag sätta på musik och kämpa på med uppgiften och med livet i allmänhet, precis som det ska vara. 
 
See ya

Kommentarer

  • Thess säger:

    Tips är att du söker jobb redan nu. Börjar lite med att lämna ut CV för att börja med ett sommarjobb och eventuellt ett extrajobb som kan bli med :)

    2013-12-09 | 21:14:10
    Bloggadress: http://regndoft.blogg.se

Kommentera inlägget här: