blackbutterflyes

Livet som aldrig förändras

Kategori: Allmänt

Den här dagen blev inte alls som den skulle bli. Det beror mest på att jag litade på min lärare och inte brydde mig om att kolla efter själv. Jag skulle ha fotat till tn uppgift idag, lånade hem blixt och stativ till den. När jag kom hem och skulle sätta ihop allt så saknades det en del för att kunna sätta på softboxen på själva lampan. Så jag fick maila min lärare om detta och säga att jag inte kunde fota, att jag fick ändra min idé och att jag ska fota mig själv istället för en modell. Lyckat Malin, verkligen skitbra att inte kolla om allt fanns där i väskan utan bara litat på läraren. 
 
Så nu sitter jag och väntar på att mamma ska sluta dammsuga så att jag kan lyssna på musik och gå igenom mina andra bilder från mitt gymnasiearbete. Jag borde vara ute och fota nästan varje dag, är så jävla förbannad på mig för att jag inte lägger ner mer tid på skolan och mer tid på mina arbeten än vad jag gör. Just nu skiter sig livet ändå så vad spelar det för roll om jag ens försöker att bli bättre? Inget kommer ändå att hända, inget kommer förändras och allt är kaos. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: