blackbutterflyes

Min längtan efter natten

Kategori: Allmänt

Hej igen mina anonyma läsare som aldrig kommenterar längre. 
 
Just nu sitter jag i pyjamas och myser till musik. Jag måste vara helt ärlig och säga att jag saknar mina nätter, nu i veckan hade jag sovmorgon och kunde därför vara uppe till mitt i natten. Och det kändes så himla skönt att bara sitta uppe och lyssna på musik i mina lurar. Jag kände mig mer som mig själv än vad jag har gjort på flera månader. Och jag skulle vilja ha det mer så, jag skulle så gärna vilja stanna uppe och ta in natten genom mina känslor, jag vill kunna sitta uppe och snacka skit med underbara människor mitt i natten. Jag vill kunna sitta och titta ut genom mitt fönster, bara för att inse att där är släckt i nästan alla fönster. Jag vill bara ligga i min säng och lyssna på alla ord som andra sjunger ut till mig. 
 
Utöver detta så mår jag bra, bättre än på länge. Och det är nog en bra sak tror jag, men samtidigt så har det inneburit att jag har begravt mig i skolan och knappt haft fritid alls. Men det känns änå rätt bra just nu.
 
förutom min eviga längtan till nattens mysterier som jag vill uppleva genom musiken som flyter in i min kropp och sätter toner på mina ord. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: