blackbutterflyes

Tiden flyger iväg alldeles för fort

Kategori: Allmänt

Hejsan igen
 
Tiden går och nu är det nästan en månad sedan jag skrev här, sjukt att tiden går så fort faktiskt. Men jag mår faktiskt rätt bra nu, skolan rullar på ganska bra, vilket är en grym lättnad. Sen har det ju också varit begravning för morfar, vilket också känns skönt. För det är liksom ett steg längre i sorgprocessen och det känns inte lika tungt längre, det var väldigt jobbigt ett tag och jag hade mycket tankar i huvudet. Men allt eftersom tiden gick så blev det lättare, speciellt vid begravningen då jag fick typ gråta ut allt och det kändes så skönt. Men jag tänker fortfarande på honom och det kommer att ta tid innan jag är helt över det faktum att han inte finns här längre. 
 
Men nu till lite roligare saker som har hänt, för där finns en hel del sådana också. Jag har varit och sett Thor : the world of darkness, som för övrigt var asbra. Jag gick med Kajsa, det blev en kompisdejt som var väldigt fin. Sen har jag varit och sett Lars Winnerbäck på Malmö Arena, det var helt magiskt. Det var första gången som jag har sett honom live och det var så himla bra, har fortfarande lite svårt att fatta att jag faktiskt har sett honom haha. Men jag har även varit hemma hos Niklas och Lina, min bror och hans flickvän. De flyttade ihop för ungefär två månader sedan och det var första gången sedan inflyttningen som, jag i alla fall, har varit där hemma. Och de har lyckats väldigt bra måste jag säga, deras lägenhet är helt fantastisk. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, ska ha redovisning imorron och är ganska nervös över att jag inte ska få in allt jag vill säga på typ 10 minuter. Men det ska gå bra imorron, punkt slut. 
 
Godnatt alla människor ute i världen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: